lørdag den 14. juni 2014

Krimihjertes store sommerkonkurrence

Her i denne sidste sommerkonkurrence på Krimihjerte kan du vinde følgende krimier:

Offer uden ansigt af Stefan Ahnhem er en rigtig god krimi - du kan læse min anmeldelse HER Der er 2 eksemplarer af denne på højkant. De er skænket af forlaget L&R

Skyggedrengen af Carl-Johan Vallgren udkommer den 20. juni på forlaget Modtryk. Modtryk har været så søde at skænke et eksemplar til konkurrencen.

Rosinante udgiver Samuel Bjørks Der hænger en engel alene i skoven, den udkom den 13. juni. Rosinante har også skænket et eksemplar.

De 2 sidste krimier bliver anmeldt senere på Krimihjerte - forhåbentlig inden alt for længe.

For at være med i konkurrencen skal du svare på et enkelt spørgsmål.

Hvor mange krimier regner du med at læse i løbet af sommeren?

Konkurrencen slutter den 20. juni kl. 20 - så hvis du er en af de heldige vindere har du måske en god krimi til Sankt Hans - men nu ikke noget med at brænde den på bålet :)

Rigtig god fornøjelse

22 kommentarer:

  1. Jeg regner med at læse 10 stk <3

    SvarSlet
  2. Jeg regner med sommeren varer et par måneder endnu, så 8-10 krimier skal det nok blive til.

    SvarSlet
  3. Jeg regner med at læse 5-6 bøger :-)


    SvarSlet
  4. Jeg læser mindst en bog om ugen og ofte er det en krimi, som mon ikke jeg når op på en 10-stykker i sommerens løb ;-)

    SvarSlet
  5. 5-6 håber jeg :)

    mvh Heidi N. S. Jensen

    SvarSlet
  6. Jeg vil tror mellem 10 & 15 ��
    Der er jo kommet så mange gode, og de skal selvfølgelig læses! ��
    Mvh
    Maria Mauritzen

    SvarSlet
  7. Forhåbentlig en 4-5 stykker :)

    SvarSlet
  8. Jeg regner med/håber på 7-8 stykker

    SvarSlet
  9. Håber på mange dejlige sommerdage på altanen, så satser højt og regner med 6-7 stykker.

    SvarSlet
  10. Jeg tror det ender på 12-14 styks :)

    SvarSlet
  11. Mon ikke det bliver til en 5-6 stykker :)

    SvarSlet
  12. Satser på 5 til 6 men bliver det dårligt sommervejr så bliver det nok til et par stykker mere

    SvarSlet
  13. Det bliver nok 5-6 stykker. Måske flere, hvis de er meget spændende. Det kan være svært at lægge en god bog fra sig.

    SvarSlet
  14. Hmmm, jeg læser alt muligt, men vil gerne få startet på krimier for alvor denne sommer, så måske 2-3 stykker :)

    SvarSlet
  15. Jeg satser på at få læst omkring 3 styks. Elsker at læse, det bliver ikke til helt så mange, som før jeg fik børn.
    mvh Heidi Mortensen

    SvarSlet
  16. Håber på en 5-6 stykker :-)

    SvarSlet
  17. ja det bliver desværre ikke så mange i år men 2 stk

    SvarSlet
  18. jeg vil læse 1- 2 krimier: jeg starter med Dinosaurens Fjer af Sissel-Jo Gazan
    VH Marianne Knudsen

    SvarSlet
  19. Dejligt med en konkurrence uden forkerte svar. Mine krimier (og andre bøger) kommer sædvanligvis ind gennem ørerne på vej til arbejde. Det tager sådan i gennemsnit 7-8 arbejdsdage, så afhængig af sommerens længde og feriens placering, så når jeg vel en 3-4 stykker på den konto. Derudover har jeg (endelig) fundet ud af at downloade lydbøger fra P4 som podcast til telefonen, så jeg håber da at kunne høre Ane Riels og Anna Grues bøger også. Og måske får jeg også læst den, som jeg vandt til Krimimessen...

    SvarSlet
  20. Jeg regner med at læse 10 krimier i sommerferien
    Mvh Hans Jørgen

    SvarSlet